FAMILY DAY N LAMADOI UBAH 82 YEARS OLD BIRTHDAY

Tuesday, December 30, 2008

23.12.09 Kg. Bongol Tamparuli. Telah dilangsungkan hari keluarga Sakag Pasok Tunsang Sugut sempena hari jadi yang ke 82 tahun bagi Pn. Lamadoi Ubah dan beberapa orang yang paling lama di Kg. ini. Ocoi merupakan generasi ke 3 dalam keluarga ini. Pn. Lamadoi merupakan nenek yang ocoi amat sayangi. Datuk ocoi suami Pn. Lamadoi iaitu En. Kissih Tinggangau sudah lama pergi meninggalkan anak-anak dan kami cucu-cicitnya.
Pn. Lamadoi Ubah 82 Tahun
Pn. Lamadoi memberikan kata-kata aluan dan ucapan terima kasih kepada semua para hadiran khasnya kepada anak-anak dan cucu-cicitnya yang telah menganjurkan perayaan hari keluarga sempena hari jadinya yang ke 82 tahun. Saudara-saudara Pn. Lamadoi yang turut diraikan dalam majlis ini.Acara makan bersama. Majlis ini diraikan secara sederhana sahaja namun ia amat bererti dan penuh makna kerana Ocoi dapat berkenalan, bersua wajah dengan suadara handai ocoi dari jauh dan dekat yang pastinya sebelum ini ocoi tidak kenali langsung. Menu juadah dalam majlis ini juga amat sederhana.



Antara menu yang ada.

2 comments:

DrKong said...

oi..nah...sadap kopio tu makanan semua... langadon tomod doku...

thanks for the post mamai. ko kasi sa meliur sija nie.. hehe

ocoi said...

Alaa, eh tak sedap juga ba itu kong. Lain la kalau ada sayur bunga, sawi, paku pakis ka, lombiding ka, bambangan ka.. Ni, menu biasa aja yang boleh didapati di mana2.

 
 
 
 
Copyright © OCOI